Mikor jobb súlyemelést végezni? Egy aerob edzés előtt vagy után?

Mi az elhízás?
2019-09-04
Hogyan szabályozhatjuk a stressz által kiváltott súlygyarapodást?
2019-10-18
Győződjön meg néhány tényezőről, amelyek felgyorsíthatják a súlyemelés hatékonyságát:
  • - A súlyemelés kimerítheti az izmok glikogénkészleteit. A glikogénraktárak energiát biztosítanak a rövid ideig tartó intenzív tevékenységhez és a hosszabb kitartást igénylő aktivitáshoz. Ha először végez súlyemelést, előfordulhat, hogy túl fáradt ahhoz, hogy intenzívebb aerob edzést végezzen utána.
  • - Az aerob edzés jó bemelegítés lehet a súlyemeléshez. Ha először végez aerob edzést, akkor ügyeljen arra, hogy ne legyen fáradt ahhoz, hogy megfelelő súlyokat tudjon emelni. A rossz emelőtechnika növelheti a sérülés kockázatát.
  • - Az oxigén felhasználása azonos lehet, függetlenül attól, hogy először aerob vagy ellenálló testmozgást végez. Néhány tanulmány során megállapították, hogy az aerob és az ellenálló testmozgás sorrendje, ugyanazon az edzés alatt, nem befolyásolja az oxigén felhasználásának mennyiségét.

Kardiológia Classic

30.000,-~30 perc

  • Vizsgálat
  • EKG
  • szív UH

Mi legyen az első, és mi legyen a második? Ha ugyanabba az edzésbe bele akarja vonni a súlyemelést és az aerob testmozgást is, akkor kísérletezzen, hogy megtudja, mi az Ön számára legmegfelelőbb. Például csökkentheti az aerob edzést vagy a súlyemelő edzést. Vagy megfontolhatja a súlyemelés és az aerob edzés gyakorlását különböző napokon.